Перейти на регистрацию Закрыть
Mario Muzi
|
|
|
 

Умови гарантії та повернення

Гарантійні зобов'язання

Основним документом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг, виробниками, продавцями товарів і встановлює права споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів".

Ось кілька основних понять з цього документа.

Гарантійний термін - період, на який виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем).

Вище наведені лише кілька основних термінів. Всі інші терміни і подробиці можна дізнатися в першоджерелі Закону України "Про захист прав споживачів", актуальна формулювання якого приведена на офіційному сайті Верховної Ради України.

 

Наш магазин Mario Muzi встановлює наступні гарантійні терміни на такі групи товарів:

 Жіноче та чоловіче взуття

 30 днів

 Жіночі та чоловічі сумки

 50 днів

 

На сезонне взуття терміни гарантії вступають в дію з початку відповідного сезону:

 Зимовий сезон

 З 15 листопада по 15 березня

 Весняний сезон

 З 15 березня по 15 травня

 Літній сезон

 З 15 травня по 15 вересня

 Осінній сезон

 З 15 вересня по 15 листопада 

У разі використання взуття поза сезонності, претензії на гарантійні зобов'язання не приймаються.

Гарантія не поширюється на засоби по догляду за взуттям, устілки, шнурки, щітки і ремені.

 

Умови повернення

Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовленого товару покупцем. Витрати на відправку товару бере на себе покупець. У разі заміни товару неналежної якості на товар належної якості, умови гарантії починають діяти тільки після отримання покупцем товару належної якості.

Загальні вимоги до товару для заміни або повернення:

  • Товар повинен бути без слідів використання.

  • Повинні бути збережені і не пошкоджені всі заводські етикетки, бирки, коробка і упаковка.

Тепер Ви можете повернути відправлення ще легше! За спрощеною процедурою у відділі “Нової пошти” треба лише повідомити оператору відправлення №ЕН отримання товару.  Нагадуємо, що повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання.

 

Назад до списку
Вгору
Авторизація
Войти с помощью Facebook или Vkontakte или