Програма лояльності
Правила участі в бонусній програмі:
Бонусна програма ділиться на 3 рівні:
І – Silver
ІІ – Gold
ІІІ – Platinum
Назва рівня |
Silver |
Gold |
Platinum |
На бонусний рахунок повертається |
5% від суми покупки |
7% від суми покупки |
10% від суми покупки |
Додаткові можливості: |
|||
Отримання персональних знижок і спецпропозицій |
+ |
+ |
+ |
Можливість зарезервувати товар |
10 днів, |
3 дні, без застави |
10 днів, без застави |
Гарантія на взуття |
30 днів |
30 днів |
60 днів |
Повернення і обмін здійснюється протягом |
14 днів |
21 дня |
21 дня |
+200 бонусів до Дня Народження |
+ |
+ |
+ |
Нарахування додаткових бонусів в період акцій |
+ |
+ |
+ |
Бонусна карта видається |
при покупці моделей з нової колекції за ціною від 1000 грн. |
загальна сума покупок склала 20 000 грн. |
загальна сума покупок склала 30 000 грн. |
1. Нарахування бонусів відбувається при купівлі будь-якого товару, крім «акційних пропозицій» і засобів по догляду за взуттям.
1 бонус = 1 гривня.
2. Бонуси не зараховуються в період акцій і розпродажів, накопичується тільки сума від покупки для подальшого переказу на новий рівень бонусної картки.
3. Бонусами можна оплачувати до 30% вартості будь-якого товару, крім «акційних пропозицій» і засобів по догляду за взуттям.
4. Скористатися бонусами можна вже на наступний день з моменту їх нарахування за умови активації бонусної картки.
5. Активувати бонуси і дізнатися їх кількість, а також відстежити суму покупок можна в особистому кабінеті на сайті Mario Muzi.
6. При поверненні товару сума нарахованих за поворотну покупку бонусів анулюється. Якщо на товар були витрачені бонуси, вони будуть відновлені протягом доби.
7. Здійснюючи покупки в День Народження, ви отримуєте + 200 бонусів. Використовувати їх можна протягом 15 днів (7 днів до, в день і 7 днів після Дня Народження). Бонуси анулюються, якщо їх не використати в зазначений період.
8. Бонусна карта є власністю компанії MARIO MUZI і видається безкоштовно.
9. Покупці, що бажають отримати бонусну карту, повинні надати свої анкетні дані продавця-консультанта магазину для заповнення електронної форми анкети. З моменту видачі бонусної картки на власника карти поширюватиметься дія цих правил з усіма періодичними змінами.
10. Відновлення втраченої (пошкодженої) бонусної картки можливо лише після повторного заповнення анкети власника дисконтної карти. Дія втраченої картки буде призупинена в момент видачі нової. Для відновлення покупцеві необхідно підтвердити анкетні дані, які вказувалися спочатку при отриманні. В такому випадку, покупцеві видається нова бонусна картка з новим номером, але при цьому всі накопичені бонуси зберігаються і переносяться з втраченої картки на нову бонусну карту. Нова бонусна карта буде активна тільки через три дні після звернення в магазин.
11. Термін дії бонусної картки - безстроковий з моменту видачі. Однак, якщо по карті протягом року не було проведено жодної операції, карта автоматично блокується і її дія припиняється. Для відновлення заблокованої бонусної картки потрібно повторно заповнити анкету і карта буде активована протягом трьох днів.
12. Знижки надаються при оплаті Власником бонусної картки товарів в магазинах MARIO MUZI, які є учасниками бонусної програми.
13. Для отримання знижки власник бонусної картки повинен повідомити співробітників магазина перед вчиненням оплати своєї покупки про те, що покупка є зробленої в рамках бонусної програми, шляхом пред'явлення бонусної картки до моменту підрахунку вартості товару, що купується.
14. Продавець має право відмовити власнику бонусної картки в наданні знижки на товари, якщо:
- власник бонусної картки не надав картку до моменту підрахунку вартості товару, що купується;
- при явній невідповідності пред'явленої власником бонусної картки зразком картки;
- якщо пред'явлена бонусна картка внесена в стоп-лист і заблокована.
15. У разі необгрунтованої відмови Учасника бонусної програми в наданні знижки, Власник бонусної картки має право звернутися до керівника роздробу за допомогою електронної адреси [email protected], надавши наступну інформацію:
- дійсну бонусну карту;
- підтвердження факту придбання товару (послуги) - рахунок і / або касовий чек.
16. Компанія MARIO MUZI залишає за собою право змінювати умови програми лояльності без попереднього повідомлення.
17. Надаючи свої анкетні дані для отримання бонусної картки покупець дає свою згоду на включення і подальшу обробку своїх персональних даних в такі бази персональних даних: База даних «Постійні покупці» MarioMuzi, База даних «Контрагенти» MarioMuzi і підтверджує, що він повідомлений (а ) про те, що його персональні дані передані компанії MarioMuzi, а також про цілі збору і обробки своїх персональних даних: реалізація бонусної програми, розробка нових програм лояльності та акцій, вивчення споживчого попиту, в маркетингових, інформаційних і рекламних цілях, в тому числі для передачі Учаснику рекламних та інформаційних матеріалів.
18. Отримуючи бонусну карту покупець підтверджує, що він повідомлений (а) про свої права, в зв'язку з включенням своїх персональних даних в перераховані вище бази персональних даних.
19. Вся інформація, що стосується бонусної програми, буде доводитися до Власників бонусних карт шляхом розміщення інформації в магазинах, а також на сайті www.mariomuzi.com.ua.