Питання та відповіді
Поширені запитання
Чи можна зробити повернення товару, якщо він мені не підійшов?
ВІДПОВІДЬ:
Ви можете повернути товар на протязі 14 днів з дня покупки, за умови, що ви зберегли чек про оплату, упаковку і товарний вигляд виробу не зіпсований (взуття не ношена на вулиці, набійки не збитися, внутрішня устілка має передпродажний вид). У такому випадку, відповідно до закону України "Про захист прав споживача" ми зобов'язані і зробимо повернення товару зі 100% поверненням коштів. Детальніше про повернення читайте на сторінці Умови гарантії і повернення.
ЗАПИТАННЯ:
Чи можу я отримати дисконтну карту і чи буде вона знижок? Карта лояльності працює тільки для онлайн або ще й звичайних магазинів?
ВІДПОВІДЬ:
Отримати дисконтну картку можна зробивши покупку на суму не менше 1000 гривень і вище. Відразу після отримання карти, знижка встановлюється 5% на покупку. Після придбань на 15 000 грн, знижка встановлюється на рівні 7%, 20 000 грн - 10%. Дисконтна карта працює як для онлайн-магазину, так і для звичайних магазинів роздрібної мережі. Іменинникам за 7 днів, в День народження і 7 днів після додаткова знижка 200 бонусів (при вловити наявності дисконтної картки). 200 бонусів = 200 грн. Дисконтні картки видаються без обмежувального терміну дії. Ви можете почитати докладніше про нашу програму лояльності.
ЗАПИТАННЯ:
Чи є відмінності в цінах при покупці в Інтернет-магазині і звичайному, роздрібним?
ВІДПОВІДЬ:
У всіх наших магазинах, незалежно від місця розташування, а також в Інтернет-магазині діє єдина цінова політика. Однак потрібно зазначити, що наша роздрібна мережа на даний момент знаходиться тільки в місті Харкові і якщо в якомусь іншому місті є магазин з однойменною назвою, то мабуть цей магазин працює з брендом Mario Muzi по франчайзингу і їх роздрібні ціни можуть відрізнятися від наших , і іноді дуже значно. І як Ви розумієте, впливати на їхню цінову політику ми не маємо права.
ЗАПИТАННЯ:
Як мені правильно вибрати розмір? Адже деякі моделі маломерять, а деякі великі.
ВІДПОВІДЬ:
Заміряйте довжину Вашої стопи, і порівняйте результат з нашою таблицею розмірів. На кожній сторінці товару, вище доступних розмірів є посилання "Як вибрати розмір?". Якщо все ще залишаються сумніви, Ви модете сказати довжину Вашої стопи менеджеру при замовленні, і він підбере відповідний для Вас розмір.
ЗАПИТАННЯ:
Розглядаючи каталог товарів Вашого Інтернет-магазину взуття, мене зацікавили кілька моделей. Хотілося б зробити замовлення відразу трьох моделей. Це реально?
ВІДПОВІДЬ:
Просто додайте кілька товарів в кошик і оформляйте замовлення. Далі з Вами зв'яжеться менеджер, і Ви зможете обговорити деталі доставки. Детальніше в нашому розділі Як оформити замовлення?
ЗАПИТАННЯ:
Я купила чоботи, які мені шалено подобаються. Але трохи тисне халяву, щось можна з цим зробити?
ВІДПОВІДЬ:
Для всіх наших покупців в нашому магазині за адресою м. Харків, вул. Пушкінська, 43 діє спеціальна безкоштовна послуга по збільшенню обсягу халяви або підйому. За допомогою спеціального апарату, шляхом нагрівання і розтяжки можна збільшити нижню частину чобота на кілька сантиметрів. Спосіб може не допомогти, якщо модель має рядки прошивки, фурнітуру, накладні ремінці і т.д. - кожен випадок індивідуальний.
ЗАПИТАННЯ:
Чи є гарантія на взуття і сумки в Інтернет-магазині? Якщо так, то скільки?
ВІДПОВІДЬ:
Гарантійний термін для всього взуттєвого ряду - 30 днів, для сумок - 50 днів. Детальніше в розділі Умови гарантії і повернення.
ЗАПИТАННЯ:
В описі сумки написано що матеріал виготовлення - галантерейна шкіра. Що це за матеріал?
ВІДПОВІДЬ:
Матеріал галантерейна шкіра - це штучна або натуральна шкіра різного дублення, яка використовується для виготовлення всіх типів сумок і тільки сумок - взуття з такого нібито шкір. замінника ми не продаємо.
Залишилися питання?
Зателефонуйте нам (в робочий час, з 10.00 до 18.00 щодня):
+38 095 222-62-67 - МТС
+38 093 498-83-38 - Life :)
+38 097 050-10-22 - Київстар
Напишіть нам (цілодобово):
E-mail: [email protected].
Назад до списку