Перейти на регистрацию Закрыть
Mario Muzi
|
|
|
 

Підсумки року в Mario Muzi: якою була найпопулярніша взуття в 2020 році

Кажуть, що для встановлення традицій потрібні десятиліття. Mario Muzi недавно відсвяткували тільки своє перше десятиліття, але ряд передноворічних традицій у нас вже склався. Одна з них - підводити підсумки року!

Адже цікаво в цілому подивитися на такі речі:

  • які моделі взуття стали вашими фаворитами;
  • які матеріали ви віддаєте перевагу;
  • який стиль вам більше до вподоби;
  • який тип підошви і висоту каблука ви вибираєте;
  • з якого ви міста.

І ще щось цікаве - в якій соціальній мережі у нас найбільше передплатників. Цікава річна аналітика від Mario Muzi - поїхали! :)

Почнемо з самого цікавого факту: все-таки жінки і взуття - це любов, непідвладна часу і умов. У 2019 році частина придбаної жіночого взуття в Mario Muzi склала 75.5%, чоловіки ж лаконічно зайняли свої 24.5%.

Друге – стиль купується взуття.

Диаграмма "Стиль мужской и женской обуви"

Аналіз ринку взуття показує, що жінки в цьому році розставили свої стильові пріоритети наступним чином:

  1. повсякденний (Сasual) стиль – 69.5%;
  2. комфортний (Comfort) – 14.2%;
  3. спортивний (Sport) – 7.6%;
  4. модельний (Fashion) – 5.2%;
  5. класичний (Classical) – 3.5%.

У чоловіків ситуація схожа:

  1. повсякденний (Casual) стиль – 52.2%;
  2. спортивний (Sport) – 28.2%;
  3. класичний (Classical) – 11.6%;
  4. комфортний (Comfort) – 8%.

Третє – матеріал здобувається взуття.

Диаграмма "Материал женской и мужской обуви"

Жінки розподілили свій вибір наступним чином: на першому місці для них безсумнівно шкіра, на другому – замша (що радує, адже в минулому році вона була не особливо популярною), на третій позиції – лакові моделі, ну а нубук, текстиль, велюр і комбінації матеріалів кожен не перевищують і 4% від усієї кількості.

У чоловіка ситуація схожа, адже для них на першому місці також виявилася взуття з шкіри, на другому – нубукові моделі, на третьому – замшеві, а текстиль і комбінації матеріалів також по поодинці не перевищують і 4%.

Варто ще відзначити той факт, що поступово наші покупці починають оцінювати переваги й переваги взуття з екокожі. У цьому році її вибрали 14% жінок, але тільки 1,5% чоловіків.

Причина в тому, що в цьому році чоловіча колекція в екошкірі була представлена мало. Крім того, до неї ставилися також моделі з текстилю, а таке сезонне взуття не відрізняється великою популярністю.

Четверте – колір взуття.

Диаграмма "цвет женской и мужской обуви"

Тут в жіночому випадку ситуація склалася досить цікаво, адже на першому місці стриманий і лаконічний чорний колір(39%), а на другому - ефектний срібний (10%). Припускаємо, що популярність срібного кольору обумовлена його трендовим в цьому році, адже взуття та одяг в такому відтінку стали дуже модними і затребуваними, особливо до кінця 2017 року. Третє місце розділяють спокійні бежеві та сині відтінки (по 7%). Далі всі кольори веселки розділили між собою відсотки, що залишилися (можете побачити це на діаграмі).

З чоловіками все набагато простіше і логічніше. Перше місце - чорний колір (50%), друге - синій (28%), третє - коричневий (7%). Відразу видно, що для чоловіків не настільки важливі тренди, як практичність в будь-якій ситуації й образі.

П'яте - чисто жіноче – підошва і каблуки.

Диаграмма "тип каблука и подошвы женской обуви"

 

Ситуація виглядає наступним чином:

  1. низький хід - фаворит цього року (45%);
  2. каблук - всього лише (26%). При цьому 58% жінок вибрали низький каблук, 34% - середній і лише 8% - високий;
  3. танкетка - не відстає від каблука та її вибрали в 23% випадків;
  4. шпилька, платформа і тракторна підошва - по 2%.

Висновок очевидний: тренди трендами, а комфорт залишається головною цінністю і критерієм відбору.

Нижче ви можете побачити моделі, які, згідно з нашою статистикою, стали справжніми лідерами продажів в цьому році.

самые популярные модели женской обуви в Mario Muzi в 2017 году

Самая популярная мужская обувь в Mario Muzi в 2017 году

І завершує підсумки 2020 року цікава географія. У 2020 у нас склалася така 5-ка лідерів по областям Україна:

  1. Київ і область – 29.7%
  2. Харків і область – 28.2%
  3. Донецьк і область – 8.76%
  4. Одеса і область – 7.97%
  5. Дніпро і область – 6.15%.

Сподіваємося, ви знайшли в цьому списку своє місто. А якщо немає - то допоможіть йому в наступному році вийти в лідери.

Для цього можете розповісти друзям і близьким про наш магазин. Наприклад, за допомогою соціальних мереж! До речі, у нас і на цей рахунок є річна статистика - дивіться на діаграму, вибирайте будь-яку і улюблену соціальну мережу і обов'язково приєднуйтесь до нашої величезної сім'ї!

Данные по социальным сетям в Mario Muzi 2017

 

Назад до списку
Вгору
Авторизація
Войти с помощью Facebook или Vkontakte или